۱۳۹۹ پنجشنبه ۲۱ فروردین

اهداف کلی

  • معرفی قوانین تجارت الکترونیک

- شیوه‌های نظارتی، مجوزها، ساماندهی سایت‌ها، نوآوری‌ها و ...

- شرایط رقابتی فعالان

- الگوهای کسب و کار مبتنی بر محتواها، خدمات (شبکه‌های اجتماعی مجازی، پیامک، ایمیل مارکتینگ) و شبکه‌ بازاریابی و تبلیغات دیجیتال

  • اهتمام به بازاریابی و تبلیغات دیجیتال

- عناصر و چالش‌های بازاریابی الکترونیک در فضایِ ارتباطات جمعی یک سویه

- حرکت رویکرد‌های ثابت و رسانه‌های 2 بعدی به فرآیندهای پویا و تعاملی در ایجاد محتوا، اشتراک‌گذاری، انتخاب و تجربه‌اندوزی

  • نمایش فرصت‌ها، توانمندی‌ها و دستاوردها

- فرصت‌ها و چالش‌های استفاده از تبلیغات و بازاریابی الکترونیک

- معرفی فعالیت‌ها، ابزارها، مفاهیم، منابع، تجارب و مشارکت جمعی فعالان این حوزه براساس واقعیات موجود

  • شناسایی و ارزیابی قوت و ضعف

 - ایجاد فرصت تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری در نمایشگاه به عنوان مفاهیم اصلی و چارچوب‌های فعالان، دست‌اندرکاران و مسئولان برای به‌سازی راهبردهای بازاریابی و تبلیغات الکترونیک

  • حمایت از فعالان و دست اندرکاران

- ایجاد شرایط مناسب برای عرضه و نمایش فعالیت‌ها و فناوری‌ها با هدف رشد، تعالی و تقویت فعالان افزایش تعامل و هم‌گرایی تبلیغات و رسانه‌ها

- ارایه خدمات محتوایی و اطلاعات تخصصی حرفه‌ای در زمینه بازاریابی و تبلیغات دیجیتال در فضای مجازی

  • افزایش آگاهی مخاطبان

- تعامل و دربرگیری حرفه‌ای با هدف افزایش سطح آگاهی و درک مخاطبان و مشارکت‏کنندگان