۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند

نخستین جشنواره بازاریابی و تبلیغات دیجیتال در فضای مجازی معطوف به توسعه تبلیغات کارآفرین بر بستر این فضا ( با رویکرد حمایت از تولیدات داخلی و اقتصاد مقاومتی) با هدف رقابت سالم و معرفی و قدردانی از آثار، کمک به ارتقای کیفیت تولیدات فضای مجازی و بهینه‌سازی فضای تبلیغات برگزار می‌شود .برگزاری این جشنواره مورد تایید دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته و نماد این وزارت‌خانه به عنوان حامی جشنواره، موجب افتخار برگزارکنندگان شده است.

شرکت مبلغان یکتا نگار متولی برگزاری این جشنواره و دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی به عنوان حامی معنوی با فهم این موضوع و پیشینه ی انجام فعالیت های مؤثر و چشمگیر در عرصه فن آوری های الکترونیک و دیجیتالی و نیز صنعت تبلیغات ، با هدف گسترش دانش کاربردی در این حوزه و کمک به تحقق اهداف توسعه پایدار این صنعت در عرصه ملی ، در صدد است با برگزاری نمایشگاه ها ، جشنواره ها ، سمینارها ، کارگاه ها و... در توسعه این صنعت ، نقشی هر چند کوچک ایفا نماید .

برای نیل به این مقصود ، معرفی بهینه ی ظرفیت ها و نیز محصولات و خدمات ، صاحبان شرکت ها و مشاغل و نیاز جامعه و مشتریان در این عرصه در قالب برگزاری " نخستین جشنواره بازاریابی و تبلیغات دیجیتالی در فضای مجازی " در دستور کار قرار گرفته است .

امید است این حرکت علمی – فرهنگی و هنری ، گامی ثمربخش برای اعتلای تبلیغات دیجیتالی در کشورمان باشد .